magistrsko delo
Maja Kuzmič (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

Učenje zunaj učilnice je ena izmed oblik izkustvenega učenja, ki temelji na izvajanju vsebin na prostem, v muzeju ali drugih ustanovah. Izkustveno učenje temelji na učenju z neposredno izkušnjo, pri čemer je učenec aktiven med učenjem, raziskuje in svoje znanje reflektira, s čimer doseže globlje razumevanje in trajnost znanja. Namen magistrskega dela je načrtovati, izvesti in evalvirati učenje zunaj učilnice, konkretneje v Pokrajinskem muzeju Maribor, za učence 5. razreda. Učenje v muzeju je bilo načrtovano z uporabo mobilne aplikacije Actionbound, pri čemer so učenci samostojno z reševanjem nalog v mobilni aplikaciji spoznavali zbirki Začetki in prvi dotik ter Med bliščem in bedo srednjega veka. Učenci so izkazali razumevanje in uspešno reševali naloge, kar je pokazalo, da je bilo učenje uspešno in da so cilji doseženi. Učenci so bili motivirani, radovedni in jih je mobilna aplikacija izjemno pritegnila, prav tako so samostojno spoznali razliko o življenju nekoč in se učili o zgodovinskih obdobjih. Izvedbo bi lahko brez težav ponovili in bi lahko z nekaj prilagoditvami postala redni del učenja v muzejih.

Ključne besede

magistrska dela;učenje zunaj učilnice;izkustveno učenje;muzeji;digitalne kompetence;Actionbound;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Kuzmič]
UDK: 37.091.3:[3:004](043.2)
COBISS: 243809027 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 6
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Teaching social studies in a museum supported by digital techonology
Sekundarni povzetek: Learning outside the classroom is a form of experiential learning, delivered outdoors, in a museum, or in other institutions. Experiential learning is based on learning through direct experience, where the learner is active in the learning process, exploring and reflecting on their knowledge to achieve a deeper understanding and sustainability of knowledge. The aim of this master’s thesis was to plan, implement and evaluate learning outside the classroom—more specifically, at the Regional Museum Maribor—for 5th-grade students. The museum-based learning experience was designed using the mobile application Actionbound, through which pupils independently explored the collections Beginnings and First Touch and Between the Glamour and Misery of the Middle Ages by completing tasks within the mobile application. The pupils demonstrated understanding and successfully completed the tasks, indicating that the learning objectives were achieved. They were highly motivated, curious, and actively engaged by the mobile application, and they developed their own insights into life in the past and historical periods. The activity is easily replicable and, with minor adjustments, could become a regular component of museum-based learning.
Sekundarne ključne besede: master theses;outdoor learning;experiential learning;museum;digital competences;Actionbound;Pokrajinski muzej Maribor;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Pouk na prostem;Izkustveno učenje;Digitalna pismenost;Muzeji in šole;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 137 str.))
ID: 26585210