diplomsko delo
    	
    Povzetek
 
Diplomsko delo z naslovom Načrtovanje in izvajanje plesnih didaktičnih iger v prekmurskih vrtcih je sestavljeno in teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili ples in njegove značilnosti, nato smo se osredotočili na pomen plesa v predšolskem obdobju in na vpliv plesa na celostni razvoj predšolskega otroka. Predstavili smo, kako poteka načrtovanje plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju, pri čemer smo podrobneje opredelili cilje, metode, oblike in načela plesne vzgoje ter vrste plesnih dejavnosti. Poseben poudarek smo namenili plesnim didaktičnim igram in njihovim značilnostim. Prav tako smo na kratko opisali vsebinske motive plesnih dejavnosti in razvoj plesnih sposobnosti pri predšolskih otrocih. V empiričnem delu diplomskega dela smo raziskali, ali vzgojitelji v prekmurskih vrtcih načrtujejo in izvajajo plesne didaktične igre. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno – ne eksperimentalno metodo empiričnega raziskovanja. Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom, ki je vseboval vprašanja zaprtega in odprtega tipa. Vzorec je bil ne slučajnostni in je zajemal 94 anketiranih vzgojiteljev iz prekmurskih vrtcev. Rezultati raziskave ponujajo vpogled v prakso načrtovanja in izvajanja plesnih didaktičnih iger v prekmurskih vrtcih. Ugotovitve predstavljajo izhodišče za pogostejšo uporabo plesnih didaktičnih iger v vrtcih in spodbudo vzgojiteljem za načrtno vključevanje teh dejavnosti v pedagoški proces v predšolskem obdobju, zlasti na območju Prekmurja.
    Ključne besede
 
diplomska dela;ples;didaktične igre;predšolski otroci;načrtovanje;izvajanje;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2025 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo | 
            
        
            | Organizacija: | UM PEF - Pedagoška fakulteta | 
        
            | Založnik: | [N. Kovač] | 
   
        
            | UDK: | 373.2.091.3:793.3(043.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 247312387   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 0 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 1 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
            | Sekundarni naslov: | Planning and implementation of dance didactic games in Prekmurje kindergartens | 
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: | The diploma thesis entitled Planning and implementation of didactic dance games in Prekmurje kindergartens consists of both theoretical and empirical work. In the theoretical part of the thesis, we first presented dance and its characteristics, then we focused on the importance of dance in the preschool period and the impact of dance on the holistic development of a preschool child. We presented how dance activities are planned in the preschool period, defining in more detail the goals, methods, forms and principles of dance education, and types of dance activities. We paid special attention to didactic dance games and their characteristics. We also briefly described the content motifs of dance activities and the development of dance skills in preschool children. In the empirical part of the thesis, we investigated whether educators in Prekmurje kindergartens plan and implement didactic dance games. We used a descriptive and causal - non-experimental method of empirical research. We collected data using a survey questionnaire that contained closed and open-ended questions. The sample was non-random and included 94 surveyed educators from Prekmurje kindergartens. The results of the research offer insight into the practice of planning and implementing didactic dance games in Prekmurje kindergartens. The findings represent a starting point for more frequent use of didactic dance games in kindergartens and an incentive for educators to systematically include these activities into the pedagogical process in the preschool period, especially in the Prekmurje area. | 
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | theses;dance;didactic games;preschool children;planning;implementation;Predšolsko učenje in poučevanje;Ples;Didaktične igre;Prekmurje (Slovenija);Univerzitetna in visokošolska dela; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Diplomsko delo/naloga | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: | Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 42 str.)) | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 26897787 |