Maja Kerneža (Avtor)

Povzetek

Emergency remote teaching presented many new and unknown situations. Many studies have examined the impact of distance education on children’s learning outcomes, including in the area of first language, particularly in reading and writing skills, and reading literacy. This research examines the area of literature teaching, more specifically the effects of the change in teaching on younger students’ reception ability. One hundred and ninety-six teachers participated in the quantitative, explorative study. Responses indicate that there are moderate and major differences in the receptive skills of elementary students in the first through third grades, compared to students taught prior to the pandemic.

Ključne besede

pandemic;emergency remote teaching;literature class;reception ability;generational differences;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
UDK: [37.018.43:004]:82
COBISS: 147062531 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Perspektive učiteljev o recepcijski zmožnosti mlajših učencev po poučevanju na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19
Sekundarni povzetek: Poučevanje na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19 je prineslo veliko novega in neznanega. Veliko raziskav je bilo posvečenih vplivu šolanja na daljavo na učne rezultate otrok, tudi na področju materinščine, še posebej opismenjevanju in pismenosti. Ta raziskava pa preiskuje področje poučevanja književnosti, natančneje učinek spremenjenega načina dela na recepcijsko zmožnost mlajših učencev. V preiskovalni študiji kvantitativne narave je sodelovalo 196 učiteljev. Njihovi odgovori kažejo, da med učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja prihaja do srednjih in večjih razlik na področju recepcijske zmožnosti v primerjavi z učenci, ki so se šolali pred pandemijo.
Sekundarne ključne besede: pandemija;poučevanje na daljavo v izrednih razmerah;pouk književnosti;recepcijska zmožnost;razlike med generacijami;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 93-106
Letnik: ǂLetn. ǂ16
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: mar. 2023
DOI: 10.18690/rei.16.1.2687
ID: 26900949