diplomsko delo
Gloria Horvat (Avtor), Darja Antolin (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo obravnavali vključevanje STEM vsebin v predšolsko obdobje, na katerem je poudarek na medsebojni povezanosti vsebin s področja znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike. V teoretičnem delu smo raziskali pomen STEM za celostni razvoj otroka, predstavili različne didaktične pristope k uvajanju teh vsebin in podrobneje opisali posamezna področja. Dotaknili smo se tudi aktualnih raziskav, ki se nanašajo na izvajanje STEM dejavnosti v zgodnjem otroštvu. V praktičnem delu smo v Vrtcu Navihanček pri OŠ Središče ob Dravi načrtovali in izvedli osem izbranih STEM dejavnosti. Osrednji cilj praktičnega dela je bil otrokom približati STEM skozi igro in raziskovanje ter spremljati njihovo sodelovanje, zanimanje in odzive ob izvajanju nalog. Na podlagi evalvacij smo ugotovili, da so otroci pokazali izrazito zanimanje za STEM dejavnosti. V dejavnostih so sodelovali zelo aktivno, z navdušenjem in radovednostjo, kar je pozitivno vplivalo na njihov proces učenja in raziskovanja.

Ključne besede

diplomska dela;STEM izobraževanje;predšolska vzgoja;učenje skozi igro;raziskovalne dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [G. Horvat]
UDK: 373.2.091.3:[51+62](043.2)
COBISS: 249622787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: STEM in early childhood education
Sekundarni povzetek: The thesis addresses the integration of STEM content into the preschool period, with an emphasis on the interconnection of science, technology, engineering, and mathematics. In the theoretical part, we explored the importance of STEM for the holistic development of the child, presented various didactic approaches to introducing these contents, and provided a more detailed description of each area. We also considered recent research related to the implementation of STEM activities in early childhood. In the practical part, we planned and carried out eight selected STEM activities at the Navihanček Kindergarten within the Središče ob Dravi Primary School. The main objective of the practical work was to introduce STEM to children through play and exploration, and to observe their participation, interest, and responses during the activities. Based on the evaluations, we found that the children showed strong interest in STEM activities. They participated very actively, with enthusiasm and curiosity, which had a positive effect on their learning and exploration processes.
Sekundarne ključne besede: theses;STEM education;preschool education;learning through play;inquiry-based activities;Predšolsko učenje in poučevanje;Interdisciplinarnost v izobraževanju;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 40 str.))
ID: 27085980