Vita Doler (Avtor), Alenka Lipovec (Mentor), Jasmina Ferme (Komentor)

Povzetek

Uporaba umetne inteligence je v zadnjih nekaj letih sunkovito narasla. Integrira se v vsa področja našega življenja kot tudi v vzgojno-izobraževalno panogo. Pomembno področje je generativna UI, natančneje veliki jezikovni modeli, na podlagi katerih delujejo klepetalniki, kot je npr. ChatGPT. Predhodne raziskave kažejo, da je znanje študentov o pisanju pozivov v klepetalnikih šibko. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako izobraževanje o tehnikah in metodah pisanja pozivov vpliva na znanje bodočih učiteljev razrednega pouka. V raziskavi je sodelovalo 82 študentov razrednega pouka. Pozive smo zbrali pred in po izobraževanju in jih obdelali s kvalitativno vsebinsko analizo. Potrdili smo, da študenti ne obvladajo dovolj veščin za pisanje pozivov in da je ciljno izobraževanje potrebno in koristno. Rezultati kažejo, da so po izobraževanju študenti oblikovali bolj kakovostne pozive kot pred izobraževanjem. Krepko se je povečal delež osnovnih strategij, še vedno pa so imeli težave pri zahtevnejših strategijah, za katere predlagamo dodatna izobraževanja.

Ključne besede

klepetalnik;pisanje pozivov;generativna umetna inteligenca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: V. Doler
UDK: 004.8:37-057.875(043.2)
COBISS: 253598723 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Future primary teachers' knowledge about writing prompts in chatbots
Sekundarni povzetek: The use of artificial intelligence has grown rapidly in recent years. It is being integrated into all areas of our lives, including education. An important area is generative AI, specifically large language models, on which chatbots such as ChatGPT are based. Previous research shows that students' knowledge of writing prompts in chatbots is limited. The purpose of this master's thesis was to determine how training in prompt engineering techniques and methods affects the knowledge of future primary teachers. The study included 82 students of primary education. We collected prompts before and after the training and analyzed them using qualitative content analysis. The findings confirmed that students lack sufficient skills for writing effective prompts and that targeted training is necessary and beneficial. The results show that after the training, students created higher quality prompts. The percentage of basic strategies increased significantly, but students continued to struggle with more complex strategies, for which we suggest additional training.
Sekundarne ključne besede: chatbot;prompt engineering;generative artificial intelligence;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 84 str.))
ID: 27284043
Priporočena dela:
, text-conditioned fashion-image editing with guided GAN inversion
, ni podatka o podnaslovu