diplomsko delo
Katja Pečlin (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev

Ključne besede

Slovenija;bančništvo;storitve;uporabniki;odnosi s strankami;medosebni odnosi;raziskave;metode;analiza;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Pečlin]
UDK: 336.71
COBISS: 12314086 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1123
Št. prenosov: 353
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;banking;services;users;customer relationship;interpersonal relations;research;methods;analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 46 str., 20 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;
ID: 32003
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, diplomsko delo