diplomsko delo
Simon Pukl (Avtor), Jurij Jaklič (Mentor), Barbara Čater (Komentor)

Povzetek

Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk

Ključne besede

Slovenija;informacijski sistemi;informacijska tehnologija;Internet;elektronsko trženje;oglas;strategija trženja;blagovne znamke;raziskave;2001;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Pukl]
UDK: 659.1
COBISS: 13067750 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1355
Št. prenosov: 247
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;information systems;information technology;Internet;electronic marketing;advertisement;marketing strategy;trademarks;research;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 46 str., 3 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 33662