magistrsko delo

Povzetek

Ugotavljanje zadovoljstva gostov s storitvami turistične agencije

Ključne besede

turizem;turistični proizvod;trženje;storitve;odnosi s strankami;raziskave;metode;analiza;case study;Globtour;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Tomin Vučković]
UDK: 338.4
COBISS: 13424358 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1405
Št. prenosov: 197
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: tourism;tourist product;marketing;services;customer relationship;research;methods;analysis;case study;Globtour;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 88 str., XXIX str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;
ID: 33956
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo
, uporaba metode za oceno kakovosti posredovanja storitve v gostinskih lokalih