diplomsko delo
Melita Klopčič (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trg

Ključne besede

Slovenija;živilska industrija;prehrana;novi proizvodi;trg;tržne raziskave;tržna analiza;promocija;strategija trženja;življenjski ciklus;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Klopčič]
UDK: 339.138
COBISS: 13728742 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 835
Št. prenosov: 319
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;food industry;nutrition;new products;market;market research;market analysis;promotion;marketing strategy;life cycle;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 41 str., 20 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34209
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.