diplomsko delo
Simon Starič (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Vloga vrednosti blagovne znamke pri vplivu ustnega izročila v trženju

Ključne besede

trženje;proizvodi;blagovne znamke;image;vrednost;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Starič]
UDK: 339.13
COBISS: 14266854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 656
Št. prenosov: 187
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;products;trademarks;image;value;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 41 str., XVIII str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34664