diplomsko delo

Povzetek

Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije

Ključne besede

Slovenija;Srbija;živilska industrija;industrijsko podjetje;blagovne znamke;Barcaffe;razvoj;prodaja;pozicioniranje proizvoda;zunanja trgovina;izvoz;konkurenca;poslovno komuniciranje;trendi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Adler]
UDK: 339.138
COBISS: 14497510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 855
Št. prenosov: 297
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;Serbia;food industry;industrial enterprises;trademarks;development;sales;positioning;foreign trade;exports;competition;business communication;trends;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34839
Priporočena dela:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, primer tržne znamke Tuš
, primer Droge Portorož
, diplomsko delo