diplomsko delo
Barbara Zbačnik (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v Sloveniji

Ključne besede

trženje;ekonomska propaganda;oglas;poslovno komuniciranje;psihologija potrošnika;proizvodi;življenjski ciklus;strategija;kreativnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Zbačnik]
UDK: 659.1
COBISS: 14533862 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 718
Št. prenosov: 299
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;advertisement;business communication;consumer psychology;products;life cycle;strategy;creativity;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 49 str., 62 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 34881
Priporočena dela:
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, veda, veščina ali umetnost
, diplomsko delo