diplomsko delo
Saša Ilinčič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Razvoj blagovne znamke Petrol

Ključne besede

Slovenija;podjetje;Petrol;blagovne znamke;trženje;image;poslovno komuniciranje;strategija trženja;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Ilinčič]
UDK: 659.1
COBISS: 14746086 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 744
Št. prenosov: 270
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;enterprises;Petrol;trademarks;marketing;image;business communication;marketing strategy;cases;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 42 str., 6 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 35031
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, diplomsko delo
, učinkovit način prepričevanja
, diplomsko delo