Povzetek

Despite the 'non-coverage' problem the Internetis becoming a complement and/oralternative survey method. However, its validity, especially the convergent validity, needs to be established. The Internet surveying will become equivalent to other survey methods when proved that the survey errors are not larger than survey errors occuring by other survey methods. The paper presents some comparisons of Internet surveys with other survey methods and discusses their survey errors. A particular emphasis is placed on a comparisonof a Web and mail survey, conducted as a part of project RIS at the Faculty of Social Sciences.

Ključne besede

Internet;Anketiranje;Metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 303
COBISS: 20195677 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 889
Št. prenosov: 216
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni povzetek: Internet se, kljub problemu nepokritja, v anketnem raziskovanju uveljavlja kot komplementarna in/ali alternativna metoda anketnega zbiranja podatkov. Vendar pa je pri tem potrebno določiti njeno veljavnost, pri čemer mislimo predvsem na konvergentno veljavnost. Anketiranje po internetu bo postalo enakovredno drugim metodam, ko bo dokazano, da njegove anketne napake niso večje od tistih, dobljenih z drugimi metodami. V članku bomo predstavili nekaj primerjav rezultatov anket po internetu z drugimi anketnimi metodami, pri čemer bomo razpravljali o različnih anketnih napakah kot vzrokih za morebitne razlike. Predstavili bomo tudi rezultate primerjalne študije ankete na svetovnem spletu in po pošti, ki smo jo izvedli v okviru projekta RIS na Fakulteti za družbene vede.
Sekundarne ključne besede: Internet;Conducting an opinion poll;Methodology;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 1035-1051
Letnik: ǂLet. ǂ37
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov./dec. 2000
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;methods of the social sciences;metode družbenih ved;
ID: 36504