diplomsko delo
Jan Trost (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vpliv festivalskih nagrad na poslovno uspešnost oglaševalskih agencij

Ključne besede

festivali;oglaševanje;agencije;ustvarjalnost;stimulacija;Oglaševanje;Nagrade;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Trost]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 22434397 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 741
Št. prenosov: 209
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: festival;advertising;agencies;creativity;stimulation;Advertising;Awards;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 71 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 37496
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, veda, veščina ali umetnost