primer: trgovska blagovna znamka "Lumpi"
Peter Podhostnik (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Trženje trgovske blagovne znamke

Ključne besede

trženje;oglaševanje;prodaja;Blagovne znamke;Trgovina;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Podhostnik]
UDK: 339.13(043)
COBISS: 22586717 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 992
Št. prenosov: 194
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;sale;Trademarks;Trade;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 64 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 37620
Priporočena dela:
, primer: trgovska blagovna znamka "Lumpi"
, diplomska naloga
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine