vloga internega marketinga v velikem podjetju
Jasna Mak (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Interni marketing

Ključne besede

uspešnost;cilji;študija primera;Interni marketing;Podjetja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Mak]
UDK: 339.13(043)
COBISS: 22587741 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 944
Št. prenosov: 223
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: successfulness;aim;case study;Internal marketing;Enterprises;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 77 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 37626
Priporočena dela:
, vloga internega marketinga v velikem podjetju
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija