diplomsko delo
Helena Pirc (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Imidž in glasbena industrija

Ključne besede

glasba;zvezdniki;alternativna kultura;popularna kultura;trženje;potrošništvo;glasbena industrija;Identiteta;Ugled;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [H. Pirc]
UDK: 78.07:659.1(043)
COBISS: 22672989 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 961
Št. prenosov: 230
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: music;celebrities;alternative culture;popular culture;marketing;consumerism;music industry;Identity;Reputation;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 62 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba;occupations and activities associated with music;poklici in dejavnosti v glasbi;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 37713
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer produkcijske hiše Super 16
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, veda, veščina ali umetnost