diplomsko delo
Emilija Kercan (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Vloga dogodka pri ustvarjanju uspešne blagovne znamke

Ključne besede

Blagovne znamke;Tržno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [E. Kercan]
UDK: 659.1(043)
COBISS: 23583069 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 476
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Marketing communication;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 74 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 38599
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, učinkovit način prepričevanja
, študija primera Coca-Cola