diplomsko delo
Barbka Pečar (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vloga interneta v marketinških odnosih

Ključne besede

Tržni odnosi;Definicije;Medosebni odnosi;Internet;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [B. Pečar]
UDK: 339.13:004.738.5(497.4)
COBISS: 24150365 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 827
Št. prenosov: 82
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Market relations;Definitions;Interpersonal relations;Internet;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 74 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 39355