študija primera: Tobačna tovarna Ljubljana, d.o.o.
Elvira Hasanagić (Avtor), Dejan Verčič (Mentor)

Povzetek

Eksterno komuniciranje v obdobju krize podjetij

Ključne besede

Organizacija;Komunikacije;Odnosi z javnostmi;Podjetja;Krize;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [E. Hasanagić]
UDK: 659.3/.4(043)
COBISS: 24390493 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 505
Št. prenosov: 85
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Organization;Communications;Public relations;Enterprises;Crises;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Fakulteta za družbene vede, Univ. v Ljubljani
Strani: 74 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 39683
Priporočena dela:
, študija primera: Tobačna tovarna Ljubljana, d.o.o.
, priložnost za širitev storitvene znamke Radia Slovenija
, 1984-2007
, primer slovenske resničnostne oddaja Bar
, primer priloge Ona