magistrsko delo
Ladeja Godina Košir (Avtor), Mirjana Ule (Mentor)

Povzetek

Zgodba blagovne znamke in njen vpliv na oblikovanje identitet posameznikov

Ključne besede

Blagovne znamke;Postmoderna;Potrošništvo;Identiteta;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Godina Košir]
UDK: 659.126(043)
COBISS: 24761949 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 752
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Postmodernity;Consumerism;Identity;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 117 f., [45] f. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 40024
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, diplomsko delo