marketinški pristop

Povzetek

Celovita kakovost profitnih in neprofitnih izobraževalnih ustanov

Ključne besede

Izobraževanje;Trženje;Kakovost;Strateško načrtovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Pavlovčič Ilovar]
UDK: 37:339(043)
COBISS: 24783197 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 456
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Education;Marketing;Quality;Strategic planning;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Fak. za družbene vede
Strani: 146 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;
ID: 40034
Priporočena dela:
, a challenge for customer citizens
, primer Srdela Snack
, diplomska naloga