diplomsko delo
Saša Lešnjak (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Sejem kot oblika komunikacije podjetja z okoljem

Ključne besede

Sejmi;Prodaja;Tržno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Lešnjak]
UDK: 339.13 (043)
COBISS: 25677661 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 461
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Fairs;Sale;Marketing communication;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 63 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 41183
Priporočena dela:
, primer tržne znamke Tuš
, diplomsko delo
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper
, diplomsko delo