diplomsko delo
Maša Martinjak (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Dejavniki odločanja pri nakupu prvošolskih nahrbtnikov

Ključne besede

prodaja;nakup;trženje;kvaliteta;blagovne znamke;potrošnik;otroci;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Martinjak]
UDK: 339.138
COBISS: 16010982 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 676
Št. prenosov: 399
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: sales;purchasing;marketing;quality;trademarks;consumer;children;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 43 str., 22 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 41455
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.