diplomsko delo
Špela Dolinšek (Avtor), Branko Ilič (Mentor)

Povzetek

Intelektualni kapital in marketinški odnosi

Ključne besede

Podjetja;Uspešnost;Konkurenčnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Dolinšek]
UDK: 331.108(043)
COBISS: 26054237 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 598
Št. prenosov: 177
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Intelektualni kapital;Intellectual capital;Enterprises;Successfulness;Competitiveness;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 93 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;labour;employment;work;labour economics;organization of labour;delo;zaposlovanje;sindikati;theory and organization of work;relations between business firms and employees;teorija in organizacija dela;odnosi med podjetji in zaposlenimi;ergonomija;
ID: 41639
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, (študija primera)
, diplomsko delo
, primer Združenih držav Amerike in Evropske unije