analiza razvoja marketinške misli v podjetju Radenska d.d. Radenci
Jerneja Svenšek (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Marketing v socializmu

Ključne besede

Radenska d.d.;Socializem;Trženje;Tržno gospodarstvo;Propaganda;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Svenšek]
UDK: 334.72(043)
COBISS: 26371165 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1858
Št. prenosov: 200
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Socialism;Marketing;Market economy;Propaganda;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 89 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;forms of organization and cooperation in the economy;oblike organiziranja in sodelovanja v gospodarstvu;
ID: 42003
Priporočena dela:
, analiza razvoja marketinške misli v podjetju Radenska d.d. Radenci
, diplomsko delo visokošolskega programa
, pravni vidiki
, uporaba na primeru neprofitne organizacije AIESEC