diplomsko delo
Nina Trpin (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Navidezno ugodne cene izdelkov

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oblikovanje cene;cena;psihologija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Trpin]
UDK: 339.139
COBISS: 16079846 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 726
Št. prenosov: 209
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;pricing;price;psychology;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 40 str., 20 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 42194
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.