diplomsko delo
Pina Javernik (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vloga govoric v integralnem tržnem komuniciranju

Ključne besede

Tržno komuniciranje;Potrošniki;Vedenje;Zadovoljstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Javernik]
UDK: 330.5(043)
COBISS: 26583901 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 663
Št. prenosov: 300
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Consumers;Behavior;Satisfaction;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 75 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economics in general;ekonomija na splošno;ekonomisti;ekonomske vede;national property;national assets;social product;balance of the economy;estimation of national product;družbena lastnina;družbena sredstva;družbeni produkt;gospodarsko ravnotežje;potrošnja;življenjski standard;
ID: 42270
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo