magistrsko delo
Tomaž Vidonja (Avtor), Irena Vida (Mentor), Tomaž Turk (Komentor)

Povzetek

Problematika trženja novih izdelkov v visokotehnološkem podjetju

Ključne besede

podjetje;tehnologija;inovacije;razvoj;novi proizvodi;trženje;strategija trženja;organizacija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Vidonja]
UDK: 39.138
COBISS: 16117478 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1027
Št. prenosov: 163
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: enterprises;technology;innovations;development;new products;marketing;marketing strategy;organization;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 89 str., 5 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;cultural anthropology;ethnography;customs;manners;traditions;way of life;etnografija;ljudska kultura;običaji;
ID: 42327