diplomsko delo
Mateja Bonutti (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno

Ključne besede

Slovenija;notranja trgovina;prodaja na drobno;storitve;kvaliteta;raziskave;potrošnik;zadovoljstvo;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Bonutti]
UDK: 339.3
COBISS: 16659942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 799
Št. prenosov: 378
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;domestic trade;retail trade;services;quality;research;consumer;satisfaction;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 50 str., 53 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;inland trade;internal trade;domestic trade;notranja trgovina;domača trgovina;
ID: 44248