diplomsko delo
Tanja Kozamernik (Avtor), Danijel Starman (Mentor)

Povzetek

Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o.

Ključne besede

Slovenija;kozmetika;podjetje;Oriflame;trženje;direktno trženje;mrežno trženje;struktura;komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Kozamernik]
UDK: 339.13
COBISS: 16660454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1266
Št. prenosov: 397
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;cosmetics;enterprises;marketing;direct selling;network marketing;structure;communications;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 46 str., 23 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44258
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.