diplomsko delo
Alja Zadravec (Avtor), Karmen Erjavec (Mentor)

Povzetek

Hibridna sporočila v tisku - kakšna je vloga oglaševalcev?

Ključne besede

hibridna sporočila;Oglaševanje;Novinarstvo;Novinarska etika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Zadravec]
UDK: 659.1:070(043)
COBISS: 27684957 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1148
Št. prenosov: 260
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Journalism;Journalistic ethics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 77 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;newspapers;the press;journalism;časniki;tisk;
ID: 44381