diplomsko delo
Ana Božič (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Vpliv zadovoljstva kupcev na njihovo zavezanost podjetju Hilti Slovenija d.o.o.

Ključne besede

Slovenija;strojna industrija;podjetje;Hilti;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;trženje;prodaja;odnosi s strankami;zadovoljstvo;lojalnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Božič]
UDK: 339.13
COBISS: 16808422 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1153
Št. prenosov: 220
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;machinery;enterprises;Hilti;company performance;business efficiency;marketing;sales;customer relationship;satisfaction;loyalty;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 47 str., 30 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44701