diplomsko delo
Tina Košnjek (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Vpliv cenovne akcije pospeševanja prodaje na izbiro blagovne znamke v podjetju Merkur, d.d.

Ključne besede

Slovenija;trgovinsko podjetje;Merkur;trženje;pospeševanje prodaje;blagovne znamke;izbira;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Košnjek]
UDK: 659.1
COBISS: 16846054 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 688
Št. prenosov: 196
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;commercial enterprise;Merkur;marketing;sales promotion;trademarks;choice;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 58 str., 26 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 44802
Priporočena dela:
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo