diplomsko delo
Tin Kos (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor), Bojana Lobe (Komentor)

Povzetek

Marketinški odnosi z uporaniki in koncept zaupanja

Ključne besede

soustvarjanje vrednosti;Tržni odnosi;Zaupanje;Dialog;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Kos]
UDK: 339.13(043)
COBISS: 27988061 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 911
Št. prenosov: 262
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Market relations;Trust;Dialogue;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44822
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper
, študija primera Filternet.si