magistrsko delo
Andreja Lenart (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vrednotenje korporacijskih blagovnih znamk na primeru slovenskih podjetij

Ključne besede

korporacije;trženje;blagovne znamke;vrednotenje;premoženje;računovodstvo;modeli;case study;Nemčija;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Lenart]
UDK: 339.138
COBISS: 16872422 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 586
Št. prenosov: 320
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: corporations;marketing;trademarks;valuation;property;accounting;models;case study;Germany;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekon. fakulteta
Strani: 99 str., 66 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44941
Priporočena dela:
, primer tržne znamke Tuš
, diplomsko delo
, diplomsko delo