diplomsko delo
Vanja Kastelic (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk podjetja Mercator

Ključne besede

Slovenija;trgovinsko podjetje;Mercator;blagovne znamke;pozicioniranje proizvoda;tržne raziskave;analiza;potrošnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Kastelic]
UDK: 339.13
COBISS: 16908262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1130
Št. prenosov: 557
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;commercial enterprise;Mercator;trademarks;positioning;market research;analysis;consumer;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 45 str., 54 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 45007
Priporočena dela:
, primer blagovne skupine Trajno mleko
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomska naloga
, diplomsko delo