diplomsko delo
Jana Pretnar (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vloga marketinga pri pripravi festivalov

Ključne besede

Trženje;Kultura;Umetnost;Festivali;Neprofitne organizacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Pretnar]
UDK: 339.138:7
COBISS: 28152925 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 604
Št. prenosov: 119
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Culture;Art;Festivals;Nonprofit organizations;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 79 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;
ID: 45182
Priporočena dela:
, analiza padalskega centra kot prostočasne storitvene organizacije
, primer SNG Drama
, primer: Slovenski odbor za UNICEF
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.