magistrsko delo
Urška Štremfel (Avtor), Damjan Lajh (Mentor)

Povzetek

Uresničevanje Lizbonske strategije preko odprte metode koordinacije na področju vseživljenjskega učenja

Ključne besede

Lizbonska pogodba (2007);Izobraževalna politika;Izobraževanje odraslih;Vseživljenjsko učenje;Slovenija;Švedska;Češka republika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Štremfel]
UDK: 37.014(4):374(497.4+485+437.1/.2)(043.2)
COBISS: 28189789 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 753
Št. prenosov: 212
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Treaty of Lisbon (2007);Educational policy;Adult education;Lifelong learning;Slovenia;Sweden;Czech Republic;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 139 f., [4] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;education and training out of school;further education;izobraževanje in vzgoja zunaj šole;izobraževanje odraslih;dodatno izobraževanje;
ID: 45243