diplomsko delo
Jernej Bajde (Avtor), Janez Damjan (Mentor)

Povzetek

Teorije motivacije vedenja porabnikov na primeru otvoritve trgovin Hofer

Ključne besede

trženje;motiviranje;nakup;potrebe;kultura;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Bajde]
UDK: 366
COBISS: 17304806 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 793
Št. prenosov: 194
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;motivation;purchasing;needs;culture;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 49 str., 18 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 46549