diplomsko delo
Tamara Buhin (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Nadležne trženjske metode v odnosu do končnega porabnika pri neposrednem trženju

Ključne besede

trženje;direktno trženje;etika;poslovna morala;metode;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Buhin]
UDK: 339.138
COBISS: 17577446 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 634
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;direct selling;ethics;business morality;methods;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 43 str., 19 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 47443
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole