diplomsko delo
Igor Karmelić (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv trženjskega komuniciranja na stališča do blagovnih znamk pri nizki vpletenosti v nakup

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;image;nakup;psihologija potrošnika;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Karmelić]
UDK: 339.138
COBISS: 17686502 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 627
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;trademarks;image;purchasing;consumer psychology;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 43 str., 15 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 48437