diplomsko delo
Tomaž Novak (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev

Ključne besede

trženje;turizem;prodaja;potrošnik;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Novak]
UDK: 339.138
COBISS: 17786854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 868
Št. prenosov: 212
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;tourism;sales;consumer;consumer psychology;purchasing;decision making;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 45 str., 34 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 48556