magistrsko delo
Tanja Mavrič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv prikazov ženske in moške vloge v oglasih na nakupne odločitve porabnikov

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oglas;spol;potrošnik;nakup;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Mavrič]
UDK: 659.1
COBISS: 17803494 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 723
Št. prenosov: 530
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;advertisement;sex;consumer;purchasing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: IV, 90 str., 23 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 48572