diplomsko delo
Vanja Rogač (Avtor), Janez Sirše (Mentor)

Povzetek

Strategija trženja podjetja M tours Bled d.o.o. na britanskem trgu

Ključne besede

Slovenija;Velika Britanija;turizem;potovalni uradi;M tours Bled;trženje;strategija trženja;konkurenca;elektronsko poslovanje;Internet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Rogač]
UDK: 339.138
COBISS: 17922790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 983
Št. prenosov: 640
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;Great Britain;tourism;tourist-agencies;M tours Bled;marketing;marketing strategy;competition;electronic commerce;Internet;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 43 str., 14 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 48773
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija