diplomsko delo
Tomaž Hutar (Avtor), Iča Rojšek (Mentor), Jože Andrej Čibej (Komentor)

Povzetek

Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;segmentacija;efektivnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Hutar]
UDK: 339.138
COBISS: 17959910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 959
Št. prenosov: 360
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;segmentation;efficiency;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 38 str., 9 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 48850
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.