diplomsko delo
Mihaela Hočevar (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Vpliv pospeševanja prodaje živilskih izdelkov na končne potrošnike

Ključne besede

živilska industrija;trženje;pospeševanje prodaje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;strategija trženja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Hočevar]
UDK: 658.8
COBISS: 18016486 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 687
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: food industry;marketing;sales promotion;business communication;trademarks;marketing strategy;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 44 str., 39 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 48921