diplomsko delo
Nadja Jeznik (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Ključni elementi uspešne spletne trgovine in pomembnost uporabniške izkušnje

Ključne besede

podjetje;informacijska tehnologija;Internet;elektronsko poslovanje;elektronsko trženje;prodaja;razvoj;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Jeznik]
UDK: 339.1
COBISS: 18161382 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1247
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: enterprises;information technology;Internet;electronic commerce;electronic marketing;sales;development;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: I, 48 str., 14 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 49194