diplomsko delo
Miha Marinšek (Avtor), Janez Damjan (Mentor)

Povzetek

Odnos gledalcev do umeščanja izdelkov v film

Ključne besede

filmska industrija;film;trženje;proizvodi;blagovne znamke;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Marinšek]
UDK: 659.1
COBISS: 19163110 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1127
Št. prenosov: 257
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: film industry;film;marketing;products;trademarks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 45 str., 38 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 50818
Priporočena dela:
, primer Pogrej in pojej
, primer blagovne znamke Zala